Privacy policy Softimized begrijpt dat uw privacy belangrijk voor u is. We doen er alles aan om de privacy van uw persoonlijk identificeerbare informatie te beschermen terwijl u deze website gebruikt. Dit privacybeleid vertelt u hoe we de informatie die we van u verzamelen beschermen en gebruiken. Door deze website te gebruiken, gaat u akkoord met de voorwaarden beschreven in de meest recente versie van dit privacybeleid. U dient ook onze gebruiksvoorwaarden te lezen om de algemene regels over uw gebruik van deze website te begrijpen, en eventuele aanvullende voorwaarden die van toepassing kunnen zijn wanneer u toegang krijgt tot bepaalde diensten of materialen op bepaalde delen van deze website. "Wij" betekent "onze" betekent Softimized en haar dochterondernemingen. "U", "uw", bezoeker "of" gebruiker "betekent de persoon die deze site bezoekt.
PERSOONLIJKE EN NIET-PERSOONLIJKE INFORMATIE
Ons privacybeleid beschrijft hoe we omgaan met uw persoonlijke en niet-persoonlijke informatie.
WAT IS NIET-PERSOONLIJKE INFORMATIE EN HOE WORDT HET VERZAMELD EN GEBRUIKT?
Niet-persoonlijke informatie is informatie die u niet kan identificeren. Als u deze website bezoekt om informatie te lezen, zoals informatie over een van onze diensten, kunnen we bepaalde niet-persoonlijke informatie over u verzamelen via de webbrowser van uw computer. Omdat niet-persoonlijke informatie u niet kan identificeren of op enigerlei wijze aan u kan worden gekoppeld, zijn er geen beperkingen op hoe we niet-persoonlijke informatie kunnen gebruiken of delen. Wat is persoonlijke informatie en hoe wordt deze verzameld? Persoonlijke informatie is informatie die u als individu identificeert, zoals uw naam, postadres, e-mailadres, telefoonnummer en faxnummer. We kunnen op verschillende manieren persoonlijke informatie van u verzamelen: • Wanneer u ons een aanvraag of een ander formulier stuurt • Wanneer u een transactie uitvoert met ons, onze gelieerde ondernemingen of anderen • Wanneer we informatie over u verzamelen om een transactie te ondersteunen, zoals een creditcard informatie .
WORDEN COOKIES OF ANDERE TECHNOLOGIEN GEBRUIKT OM PERSOONLIJKE INFORMATIE TE VERZAMELEN?
Ja, we kunnen cookies en gerelateerde technologieën, zoals webbakens, gebruiken om informatie op onze website te verzamelen. Een cookie is een tekstbestand dat door een webpaginaserver op uw harde schijf wordt geplaatst. Cookies kunnen niet worden gebruikt om programma's uit te voeren of virussen op uw computer te bezorgen. Cookies zijn uniek aan u toegewezen en kunnen alleen worden gelezen door een webserver in het domein dat de cookie aan u heeft verstrekt. Een van de belangrijkste doelen van cookies is om een gemaksfunctie te bieden waarmee u tijd kunt besparen. Het doel van een cookie is om de webserver te laten weten dat u bent teruggekeerd naar een specifieke pagina. Als u zich bijvoorbeeld bij ons registreert, helpt een cookie Softimized bepaalde informatie over u te herinneren voor latere bezoeken. Dit vereenvoudigt het proces van het vastleggen van uw persoonlijke gegevens, zoals factuuradressen, verzendadressen, enzovoort. Wanneer u terugkeert naar dezelfde Softimized-website, kan de eerder verstrekte informatie worden opgehaald, zodat u eenvoudig de door u aangepaste functies kunt gebruiken. Een webbaken is een kleine grafische afbeelding waarmee de partij die het webbaken heeft opgezet bepaalde informatie over de bezoeker van de webpagina, het webdocument of het e-mailbericht kan controleren en verzamelen, zoals het type browser dat het web opvraagt. Beacon, het IP-adres van de computer waarnaar het webbeacon is verzonden en het tijdstip waarop het webbeacon is bekeken. Webbakens kunnen erg klein en onzichtbaar zijn voor de gebruiker, maar in het algemeen kan elke elektronische afbeelding die wordt bekeken als onderdeel van een webpagina of e-mail, inclusief op HTML gebaseerde inhoud, fungeren als een webbaken. We kunnen webbakens gebruiken om bezoekers van de webpagina's op de website te tellen of om bij te houden hoe onze gebruikers door de website navigeren, en we kunnen webbakens in e-mailberichten opnemen om te tellen hoeveel verzonden berichten daadwerkelijk zijn geopend, opgevolgd of doorgestuurd. Externe leveranciers kunnen ook cookies gebruiken op onze website. We kunnen bijvoorbeeld contracten sluiten met derden die cookies op onze website zullen gebruiken om anonieme statistische informatie over het gebruik en het volume van onze bezoekers en leden bij te houden en te analyseren. Dergelijke informatie wordt alleen extern gedeeld op anonieme, geaggregeerde basis. Deze derde partijen gebruiken permanente cookies om ons te helpen de bezoekerservaring te verbeteren, de inhoud van onze site te beheren en bezoekersgedrag te volgen. Om de effectiviteit van onze e-mailcommunicatie te helpen meten en verbeteren, plaatst de derde partij cookies. Alle gegevens verstrekt door deze derde partij.
LINKS
Deze site bevat links naar andere sites die informatie geven die wij interessant vinden. Softimized is niet verantwoordelijk voor het privacybeleid of de inhoud van dergelijke websites.
OPENBARE DISCUSSIES
Deze site biedt mogelijk openbare discussies over verschillende onderwerpen over bedrijfswaardering. Houd er rekening mee dat alle informatie die u in deze threads plaatst, openbaar is, dus plaats geen gevoelige informatie in de openbare threads. Telkens wanneer u informatie online vrijgeeft, kan die informatie door anderen worden verzameld en gebruikt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige actie of beleid van derden die informatie verzamelen die gebruikers op dergelijke forums op de website bekendmaken. Softimized is het niet eens of oneens met iets dat op het discussiebord is geplaatst. Vergeet ook niet om ons te houden aan ons andere geposte beleid met betrekking tot berichten op onze openbare forums.
HOE KAN EEN GEBRUIKER PERSOONLIJKE GEGEVENS TOEGANG HEBBEN, WIJZIGEN EN/OF VERWIJDEREN?
U kunt alle persoonlijk identificeerbare informatie die u op de website plaatst, inzien, corrigeren, bijwerken en/of verwijderen. Op de website kunt u zich ook afmelden voor mailinglijsten of aanmeldingen. Om dit te doen, volgt u de instructies op de pagina van de website waar u dergelijke informatie hebt verstrekt, of schrijft u zich in of registreert u, of neemt u contact met ons op via: [email protected].
PRIVACY VAN KINDEREN
Softimized verzamelt niet bewust persoonlijke informatie (zoals de naam of het e-mailadres van een kind) van kinderen jonger dan 13 jaar. Als u denkt dat we persoonlijke informatie hebben verzameld van een kind jonger dan 13 jaar, neem dan contact met ons op.
VERANDERINGEN
Softimized behoudt zich het recht voor om deze verklaring op elk moment te wijzigen. Alle wijzigingen in dit privacybeleid zullen in dit gedeelte worden vermeld en als dergelijke wijzigingen van wezenlijk belang zijn, wordt gedurende een bepaalde periode een kennisgeving op de startpagina van de website geplaatst. Als u vragen heeft over privacy op websites die worden beheerd door Softimized of onze websitepraktijken, neem dan contact met ons op via: [email protected]
In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder;
Softimized ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder registratienummer: 91654467 handelend onder de naam Softimized.
Opdrachtgever: de natuurlijke of rechtspersoon die aan Softimized de opdracht geeft tot het (doen) verrichten van werkzaamheden, het verlenen van diensten of die producten van Softimized afneemt.
Klant: de natuurlijk of rechtspersoon al dan niet handelend in uitoefening van beroep of bedrijf die een Overeenkomst aangaat met Softimized en/of zich geregistreerd heeft op de Website.
Overeenkomst: iedere afspraak of overeenkomst tussen Softimized en klant van welke overeenkomst de Algemene Voorwaarden integraal onderdeel uitmaken.
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht (14 dagen geld terug garantie).
Restitutie: de mogelijkheid voor de consument om het betaalde terug te krijgen van Softimized indien het geleverde product niet voldoet aan de verwachtingen van Opdrachtgever (zie artikel 5). Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden.
Geen bedenktijd bij verkoop aan ondernemers
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet als een ondernemer iets bij Softimized koopt. Bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (business to business, B2B) gelden de algemene regels van koop. Onder geen beding zal Softimized het ontvangen bedrag terugbetalen voor een aankoop die zakelijk heeft plaatsgevonden.
1. Toepasselijkheid
1.1. In Onderhhavige algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, overeenkomsten, diensten, werkzaameden en leveringen van Softimized, van welke aard dan ook, tenzij die toepasselijkheid geheel of op onderdelen uitdrukkelijk schriftelijk is uitgesloten c.q. expliciet anders is overeengekomen.
1.2. Eventuele voorwaarden van de Opdrachtgever worden uitdrukkelijk van de hand gewezen. Afwijkingen van en aanvullingen op deze voorwaarden zijn slechts van toepassing indien en voor zover deze door Softimized uitdrukkelijk en schriftelijk zijn aanvaard.
1.3. Wanneer door [ Softimizedgedurende korte of langere tijd al dan niet stilzwijgend afwijkingen van onderhavige algemene voorwaarden zijn toegestaan, laat dat onverlet haar recht alsnog directe en strikte naleving van deze voorwaarden te eisen. De Opdrachtgever kan nimmer enig recht doen (laten) gelden op grond van het feit dat Softimized onderhavige voorwaarden soepel toepast.
1.4. Onderhavige voorwaarden zijn eveneens van toepassing op alle overeenkomsten met Softimized, voor de uitvoering waarvan derden dienen te worden betrokken.
1.5. Indien één of meer van de bepalingen van onderhavige algemene voorwaarden of enige andere overeenkomst met Softimized in strijd mochten zijn met een dwingende wetsbepaling of enig toepasselijk rechtsvoorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Softimized vast te stellen nieuwe, rechtens toelaatbare en vergelijkbare bepaling.
1.6. Softimized behoudt zich het recht voor onderhavige voorwaarden op ieder moment te wijzigen. Met de toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden komt de toepasselijkheid van alle voorgaande (versies van) algemene voorwaarden te vervallen. Het is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever om deze algemene voorwaarden regelmatig op wijzigingen te controleren.
2. Aanbiedingen en offertes
2.1. Alle aanbiedingen en offertes van Softimized zijn herroepelijk en worden vrijblijvend gedaan, tenzij schriftelijk anders wordt aangegeven.
2.2. De Opdrachtgever staat in voor de juistheid en volledigheid van de door of namens hem aan Softimized opgegeven informatie, eisen, specificaties van de prestatie en andere gegevens waarop Softimized haar aanbieding baseert.
2.3. Een samengestelde prijsopgave verplicht Softimized niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig gedeelte van de opgegeven prijs.
2.4. De inhoud van de opdracht wordt uitsluitend bepaald door de in de offerte en opdrachtbevestiging gegeven omschrijving van de opdracht.
2.5. De prijzen in de aanbiedingen en offertes van Softimized zijn inclusief BTW en andere heffingen van overheidswege, alsmede eventuele in het kader van de opdracht te maken kosten, waaronder porto- en administratiekosten, tenzij anders aangegeven.
3. Totstandkoming van de overeenkomst
3.1. De Behoudens het hierna gestelde komt een overeenkomst met Softimized eerst dan tot stand nadat Softimized een opdracht schriftelijk heeft aanvaard, respectievelijk heeft bevestigd. De opdrachtbevestiging wordt geacht de overeenkomst juist en volledig weer te geven, tenzij de Opdrachtgever daartegen onmiddellijk en schriftelijk protesteert.
3.2. Eventuele later gemaakte aanvullende afspraken of aangebrachte wijzigingen binden Softimized slechts, indien deze door Softimized schriftelijk binnen veertien (14) dagen zijn bevestigd en de Opdrachtgever daartegen niet binnen drie (3) werkdagen schriftelijk protest heeft aangetekend.
3.3. Voor overeenkomsten, werkzaamheden of transacties waarvoor naar aard en omvang geen schriftelijke offerte dan wel opdrachtbevestiging wordt verzonden, wordt de factuur geacht de overeenkomst juist en volledig weer te geven, behoudens schriftelijk bezwaar binnen zeven (7) werkdagen na factuurdatum.
3.4. Softimized is gerechtigd bij of na het aangaan van de overeenkomst, alvorens (verder) te presteren, van de Opdrachtgever zekerheid te eisen dat zowel aan betalingsverplichtingen als aan de overige verplichtingen voldaan zal worden.
4. Persoonsgebonden
4.1. Softimized cursussen is persoonsgebonden. Het is opdrachtgever niet toegestaan enige tekst, audio, video, documentatie of informatie verstrekt door Softimized te verspreiden of te doen verveelvoudigen.
4.2. Het is de Opdrachtgever niet toegestaan het door Softimized verstrekte account te delen met derden of te doen verhandelen.
4.3. Indien de opdrachtgever in gebreke is met de onder lid 1 en 2 vermelde bepaling van dit artikel zal Softimized het account van de opdrachtgever met onmiddelijk ingang permanent opschorten en zal Softimized de Opdrachtgever aansprakelijk stellen voor de geleden schade met inachtneming van de auteurswet (aw). Opdrachtgever zal aan Softimized een vergoeding verschuldigd zijn van tenminste de juridische kosten en alle redelijke kosten die verband houden met de onrechtmatige daad.
5. Levering en termijnen
5.1. Indien Softimized informatie of instructies behoeft van de Opdrachtgever in het kader van de uitvoering van de overeenkomst, vangt de levertijd aan nadat de Opdrachtgever alle benodigde gegevens, op de door Softimizedaangegeven wijze, aan Softimized ter beschikking heeft gesteld.
5.2. Indien Softimized een termijn voor levering heeft opgegeven, is deze slechts indicatief. Een opgegeven levertijd is dan ook nimmer te beschouwen als een fatale termijn. Bij overschrijding van een termijn dient de Opdrachtgever Softimized derhalve schriftelijk in gebreke te stellen. Softimized dient daarbij een redelijke termijn te worden geboden om alsnog uitvoering te geven aan de overeenkomst.
6. Opschorting en ontbinding
6.1. Indien de Opdrachtgever in gebreke blijft aan haar verplichtingen uit de overeenkomst te voldoen, is Softimized, onverminderd hetgeen daaromtrent in de overeenkomst is bepaald, gerechtigd de overeenkomst door middel van een e-mail buitengerechtelijk te ontbinden. De ontbinding zal pas plaatsvinden nadat de Opdrachtgever schriftelijk in gebreke is gesteld en een redelijke termijn van veertien (14) dagen is geboden om de tekortkoming te zuiveren.
6.2. Voorts is Softimized gerechtigd, zonder dat enige aanmaning of ingebrekestelling zal zijn vereist, de overeenkomst door middel van een e-mail buitengerechtelijke en met onmiddellijke ingang geheel of gedeeltelijk te ontbinden indien: A) de Opdrachtgever, tekst, audio, video, documentatie of informatie verstrekt door Softimized verspreidt of verveelvuldigd; B) de Opdrachtgever verhandelt aan en/of deelt met derden; C) de Opdrachtgever lasterlijke uitspraken over Softimized verspreidt en of openbaart.
6.3. Bedragen die Softimized vóór de ontbinding aan de Opdrachtgever heeft gefactureerd in verband met hetgeen Softimized reeds ter uitvoering van de overeenkomst heeft gepresteerd, blijven onverminderd door de Opdrachtgever aan Softimized verschuldigd en worden op het moment van de ontbinding direct opeisbaar.
6.4. Indien de Opdrachtgever, na deswege in gebreke te zijn gesteld, enige verplichting voortvloeiende uit de overeenkomst niet, niet volledig of niet tijdig nakomt, is Softimized gerechtigd haar verplichtingen jegens de Opdrachtgever op te schorten, zonder daardoor tot enige schadevergoeding jegens de Opdrachtgever gehouden te zijn. Hiertoe is Softimized eveneens gerechtigd in de onder lid 2 van dit artikel bedoelde omstandigheden.
6.5. Opdrachtgever kan, voor zover hij als consument kan worden aangemerkt, volgens geldend consumentenrecht het aangekochte dienst binnen de veertien (14) dagen na levering zonder opgave van redenen voor retourzending aanmelden. Softimized is in zulks geval gehouden het gehele aankoopbedrag terug te betalen binnen veertien (14) dagen nadat Opdrachtgever zich heeft aangegeven van dit recht gebruik te maken.
6.6. Softimized schort het account dat aan de Opdrachtgever is verstrekt direct op na het ontvangen van een beroep op het herroepingsrecht.
7. Aansprakelijkheid
7.1. Indien Softimized aansprakelijk is voor schade, dan is die aansprakelijkheid beperkt tot vergoeding van directe schade en tot maximaal het factuurbedrag van de overeenkomst. Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan: A) de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze algemene voorwaarden. B) De eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van Softimized aan de overeenkomst te laten beantwoorden, tenzij deze niet aan Softimized kunnen worden toegerekend.
7.2. Alle handelingen die voortvloeien uit Softimized cursussen waaronder de documentatie, audio’s, video’s en teksten vallen buiten de aansprakelijkheid van Softimized. De Opdrachtgever blijft te tijde verantwoordelijk en aansprakelijk voor zijn daden.
7.3. Softimized biedt onder andere een cursus boekhouden aan waarin klanten de handvaten van het boekhouden wordt bijgebracht. Deze cursus biedt geen garantie voor de juiste interpretatie en toepassing van de inhoud. Softimized is daarom niet aansprakelijk voor de gevolgen die voortvloeien uit de interpretatie en toepassing van de inhoud van deze cursus.
7.4. De in deze algemene voorwaarden opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid voor directe schade zijn niet van toepassing indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld aan de zijde van Softimized.
8. Overmacht en onvoorziene omstandigheden
8.1. Onvoorziene omstandigheden van welke aard dan ook, alsmede het niet, niet tijdig of niet behoorlijk voldoen door derden van wie Softimized voor de uitvoering van de overeenkomst afhankelijk is, waardoor de opdracht niet tijdig of niet zonder naar objectieve maatstaven gemeten bovenmatige bezwarende inspanning en/of kosten kan uitvoeren zullen voor Softimized als overmacht gelden. Hetzelfde geldt, indien Softimized onverwacht zou worden geconfronteerd met ziekte of ongeval van haar personeel en/of derden, in wier vervanging op korte termijn in redelijkheid niet kan worden voorzien.
8.2. Indien een van de in het vorige lid genoemde gevallen zich voordoet, zal de Opdrachtgever Softimized in de gelegenheid stellen om binnen een redelijke termijn de overeengekomen prestatie alsnog in overeenstemming met de overeenkomst te verrichten.
8.3. In geval van overmacht is elke schadeplichtigheid van Softimized uit welken hoofde dan ook uitgesloten. Van hun recht om in geval van overmacht de overeenkomst te ontbinden zullen partijen niet eerder gebruik maken dan na verloop van drie (3) maanden nadat de overmacht is ontstaan, tenzij partijen voor het alsnog verrichten van de overeengekomen prestatie een langere termijn zijn overeengekomen.
9. Conformiteit en garantie
9.1. Softimized staat er voor in dat de cursus en/of het programma voldoet aan de beschrijving in de overeenkomst en aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
9.2. Eventuele gebreken dienen binnen twee (2) werkdagen na levering aan Softimized schriftelijk te worden gemeld.
10. Geheimhouding
10.1. Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle (vertrouwelijke) informatie die zij in het kader van de overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
10.2. Alle informatie die Softimized verstrekt aan de Opdrachtgever middels Softimized's cursussen is vertrouwelijk van aard en voor individueel gebruik.
10.3. De onder lid 2 van dit artikel benoemde bepaling gaat niet op indien de verkregen informatie van algemene bekende aard is.
10.4. Softimized zal de persoonlijke gegevens van de Opdrachtgever slechts gebruiken en aan derden ter beschikking stellen voor zover dit noodzakelijk mocht zijn voor een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst.
11. Gebreke en klachttermijn
11.1. Klachten (niet betreffende de klachten uit artikel 8) over de verrichte werkzaamheden en/of verleende diensten dienen door de Opdrachtgever binnen veertien (14) dagen na voltooiing dan wel levering van de betreffende werkzaamheden respectievelijk diensten schriftelijk te worden gemeld aan Softimized. Voor consumenten geldt een afwijkende termijn van 6 maanden na levering. Softimized zal ontvangen klachten binnen veertien (14) dagen in behandeling nemen.
11.2. Bij Softimized ingediende klachten worden binnen een termijn van veertien (14) dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Softimized binnen de termijn van veertien (14) dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Opdrachtgever een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
11.3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
11.4. Geschillen kunnen worden voorgelegd aan een geschillencommissie. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
11.5. Een klacht schort de verplichtingen van de Opdrachtgever jegens Softimized niet op, tenzij Softimized schriftelijk anders aangeeft.
11.6. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Softimized, zal Softimized de mogelijkheden bekijken voor het verhelpen van de klacht. Softimized inzicht bekijken of de Opdrachtgever in aanmerking komt voor een vergoeding of compensatie. Softimized is hier niet aangebonden
11.7. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen dienstverlening niet meer mogelijk of zinvol is, zal Softimized slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 10 van deze algemene voorwaarden.
12. Eigendomsvoorbehoud
12.1. De inhoud van Softimized's cursussen blijft te tijde volledig eigendom van [JOUW BEDRIJF], hieromtrent zijn geen uitzonderingen gelaten.
12.2. De inhoud van Softimized's cursussen is beschermd door de auteurswet (aw)
13. Persoonsgegevens
13.1. Softimized verwerkt de persoonsgegevens van Opdrachtgever conform de op de website gepubliceerde privacyverklaring.
14. Toepasselijk recht en forumkeuze
14.1. Op alle door Softimized gesloten en te sluiten overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
14.2. Alle geschillen - daaronder begrepen die, welke slechts door één der partijen als zodanig worden beschouwd - welke ontstaan naar aanleiding van een overeenkomst waarop de onderhavige voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, of naar aanleiding van andere overeenkomsten welke een uitvloeisel zijn van een dergelijke overeenkomst, zullen worden beslecht door de bevoegde rechter van de vestigingsplaats van Softimized, tenzij een dwingende wetsbepaling zich hiertegen verzet. Dit laat onverlet dat Softimized met de Opdrachtgever kan overeenkomen het geschil te laten beslechten door middel van onafhankelijke arbitrage.
Wij volgen een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten zich bevoorrecht voelen over hun samenwerking met ons. Lees de richtlijnen voor het restitutiebeleid.
1. Als u uw account wilt annuleren, laat het ons dan tenminste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar: [email protected] of via onze billing portal). Bij opzegging worden uw gegevens niet verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd. E-mail: [email protected] voor uw verzoek. Aangezien het verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit doet.
2. Je abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd
3. U kunt het niveau van onze services op elk moment van uw gebruik upgraden of downgraden, maar Softimized vergoedt in dat geval geen kosten
4. Als u tussen de termijn door stopt met het gebruik van onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor de resterende termijn niet terug.
5. We behouden ons het recht voor om de Softimized-service(s) om welke reden dan ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of te beëindigen.
6. Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te beperken, kan Softimized uw account opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u (door veroordeling, schikking, verzekering of onderzoek, of anderszins, met geweld onze branding heeft verwijderd) frauduleuze activiteiten heeft gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.
7. Let op: er wordt geen restitutie aangeboden, zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.
3 Dagen Zonder Verplichte Annulering
Softimized biedt SaaS-service aan bedrijven met een annuleringbeleid van 3 dagen zonder verplichtingen. De vrijblijvende opzegging begint onmiddellijk na activering van het account. De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten met een abonnement. Softimized houdt ook geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op Softimized opnieuw in te voeren.
Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees (klant) hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine servicetoeslag.
Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd op het moment dat u koopt uit een reeks selecties van maandelijks of een korting ontvangt door te betalen voor een half jaar of een heel jaar dienst.
Maandelijks facturatie-, annulerings- en restitutiebeleid
Softimized brengt vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle geleverde diensten worden niet gerestitueerd. Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens verstrekt, berekent Softimized een pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.
Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd.
Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te sturen naar: [email protected] of naar ons billing portal te gaan.
Klanten ontvangen een e-mail van Softimized waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de SaaS-service is opgezegd. Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald bij annulering.
Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen, heffingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is verantwoordelijk voor de betaling van al dergelijke belastingen of heffingen.
De vergoedingen die Softimized in rekening brengt voor de maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn exclusief telefoon en internet toegangskosten, evenals andere kosten voor gegevensoverdracht.
Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode.
Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van de klant. Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk moment upgraden of downgraden.
Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement, moet de klant schrijven naar: [email protected] De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe abonnementstarief in rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.
Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt Softimized geen restituties of tegoeden voor gedeeltelijke servicemaanden.
Softimized behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van de SaaS-services die zijn gekocht bij Softimized te weigeren/annuleren.
Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle SaaS-services die worden vermeld op Softimized, tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.